Predstavitev modula OSNOVNA SREDSTVA

ERP // OSNOVNA SREDSTVA

Program je samostojen in namenjen podjetjem za vodenje vseh aktivnosti, ki so zakonsko predpisane za vodenje osnovnih sredstev. Pri razvoju programa so sodelovali številni strokovnjaki s tega področja tako, da zajema vse specifike, značilne za področje vodenja osnovnih sredstev. Program je zasnovan tako, da omogoča enostavno uporabo in zagotavlja zanesljivost rezultatov.

Glavne značilnosti:

  • osnovna sredstva v pridobivanju
  • aktivirana in izločena osnovna sredstva
  • aktiviran in izločen drobni material
  • razni obračuni (začasna in končna amortizacija, začasna in končna amortizacija, revalorizacija amortizacije itd.)
  • šifrant za amortizacijske skupine, revalorizacijske skupine, izvor klienta itd ...
  • pregledi in izpisi
  • po kontih in SM
  • po kontih in AM
  • registra osnovih sredstev
  • kartice osnovnih sredstev
  • inventure
  • inventurne liste STM